پایگاه دغدغه های فرهنگی

*مسابقه بزرگ کتابخوانی اسرار رنج ها *
باجوایز ارزنده مادی و معنوی
مرکز پخش :
09140708085
03537268440
برای کسب اطلاعات بیشتر
www.darozzekr.com
مراجعه نمایید.

آخرین نظرات
پیوندها

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • دغدغه


                            انتخابات

حضرت آیت‌الله  امام خامنه‌ای امروز در فاصله سی روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای سومین‌بار از ابتدای سال ۹۲، خسارات فتنه ۸۸ را ناشی از بی‌توجهی به قانون اعلام کردند. ایشان هفته گذشته نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، راه اساسى پیش نیامدن مشکلات انتخاباتى -نظیر آنچه در سال ۸۸ رخ داد- را التزام همه به قانون دانسته بودند و در دیدار اول سال در حرم امام رضا علیه‌السلام، عدم تمکین از قانون را علت حوادث سال ۸۸ خواندند.

  • دغدغه
امام انقلاب روز شنبه92/02/07 در فاصله ۴۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به شرح نکات درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
ایشان با تأکید بر اینکه انتخابات «در وقت مقرر» و با «شرکت شوقآفرین مردم» انجام خواهد شد، کاهش انگیزه مردم برای حضور در صحنه انتخابات را طراحی بدخواهان ملت به‌منظور مقابله با
حماسه‌ی سیاسی دانستند.
  • دغدغه

هرچه به خردادماه نزدیک می‌شویم کم‌کم فضای رقابت سیاسی بین گروه‌ها و رسانه‌ها گرم‌تر می‌شود. به همین دلیل«اصول رقابت سیاسی» اولین بخش از توصیه‌های انتخاباتی امام خامنه‌ای است:
 بازیگران عرصه سیاسی برای اینکه رقابت سیاسی سالمی داشته باشند باید به مجموعه‌ای از اصول توجه کنند و امام انقلاب اسلامی نیز اصول رقابت سیاسی سالم را طی بیست و دو سال اخیر تبین کرده‌اند. به عنوان مثال ایشان در
نماز جمعه بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ درباره فضای رقابت در آستانه انتخابات فرمودند:«آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابتِ بدون تهمت‌زنى و بدگوئى به یکدیگر است. فضاى انتخابات باید سالم باش.90/11/14»

  • دغدغه

                            

اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند قصه قصه دشمنی با علی(ع) است. جایی اگر دیدید صدای بُغضاً لِعَلی بلند است بدانید در حقیقت بُغضاً لِنَبی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی نژاد: در محکومیت هتک حرمت به قبور صحابی پیامبراعظم(ص) در سوریه واردن، به ایراد سخنرانی پرداخته و زوایای این جنایت را مورد بررسی قرارداد که خلاصه این گفتار در ذیل می آید:
ولایت امیرالمؤمنین (ع)در طول تاریخ برای شیعه چه زنده و چه مرده شیعه (بل احیاء منهم بل اموات ) هزینه داشته است .اینقدر این ولایت سنگین است و اینقدر کار می کند که اگر کار نمی کرد به آن کار نداشتند.

  • دغدغه
*به منظور تبلیغ فرهنگ اسلامي هرگونه كپي برداري با ذکر منبع مجاز مي باشد. (www.daghdaghe.blog.ir)